ژانویه 23
بازدید : 2088
نظرات : بدون دیدگاه
مبارزه با صهیونیست

قرآن كريم در وصف صهيونيست ها با تعبير دشمن ترين مردمان نسبت به مؤمنين از آن ياد مي كند. «و لتجدن اشدالناس عداوه للذين امنوا اليهود».   به طور قطع دشمن ترين مردم نسبت به مؤمنان را يهود (صهيونيست) خواهی يافت. جنايات اخير صهيونيست ها در غزه و لبنان برگ ننگين ديگری از خصلت های […]

قرآن كريم در وصف صهيونيست ها با تعبير دشمن ترين مردمان نسبت به مؤمنين از آن ياد مي كند. «و لتجدن اشدالناس عداوه للذين امنوا اليهود».

 

به طور قطع دشمن ترين مردم نسبت به مؤمنان را يهود (صهيونيست) خواهی يافت. جنايات اخير صهيونيست ها در غزه و لبنان برگ ننگين ديگری از خصلت های تجاوزكارانه آنان را آشكار ساخت، به گونه ای كه ديگر هيچ عقل سليمی نمی تواند بپذيرد كه اين جماعت به ظاهر متمدن، بويی از انسانيت برده و اعتقادی به اصول، منطق و رفتار انسانی داشته باشند. اين همان روحيه ای است كه قرآن كريم در وصف يهودی های صهيونيست با تعبير دشمن ترين مردمان نسبت به مؤمنين از آن ياد می كند. نسل جوان و نوجوان ایرانی همیشه آماده نبرد با دشمنان الاخصوص صهیونیست است.

 

اميد كه توفيق بندگي مخلصانه خدا را داشته باشيم و روزگاري نه چندان دور در بيت المقدس به امامت پيشواي منتظر به نماز بايستيم (ان شاءالله)

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما