ژانویه 21
بازدید : 1477
نظرات : بدون دیدگاه
اماما! راهت ادامه دارد..

امروز دیگر مبارزه ما، مبارزه با سلاح و توپ و تفنگ نیست؛‌ زیرا دشمن دریافته است كه اراده‌های پولادین ایرانی با این اسلحه‌ها از پای نمی‌نشیند. اكنون مبارزه،‌ مبارزه علمی و تلاش و كوشش در راه تحقق اهداف است. در یک سپاه، تا زمانی که پرچم برافراشته باشد سپاه زنده است. به همین دلیل است […]

امروز دیگر مبارزه ما، مبارزه با سلاح و توپ و تفنگ نیست؛‌ زیرا دشمن دریافته است كه اراده‌های پولادین ایرانی با این اسلحه‌ها از پای نمی‌نشیند. اكنون مبارزه،‌ مبارزه علمی و تلاش و كوشش در راه تحقق اهداف است.

در یک سپاه، تا زمانی که پرچم برافراشته باشد سپاه زنده است. به همین دلیل است که دشمن تلاش می‌کند تا پرچمدار سپاه را بزند و فرماندهان٬ قوی‌ترین و بهترین رزمندگانشان را در سمت پرچمداری قرار می‌دهند. یک جامعه زنده نیز؛ زنده است چون پرچم ارزش‌ها بین نسل‌هایش دست به دست می‌شود.

 

رهبر كبیر انقلاب كه با ژرف‌نگری خود این انقلاب را به پیروزی رساند، برای ادامه این راه، ما را چنین راهنمایی می‌كند:

«من در اینجا به جوانان عزیز كشورمان، به اين سرمايه‌ها و ذخيره‌های عظيم الهی و به اين گل‌های معطر و نوشكفته جهان اسلام سفارش میكنم كه قدر و قيمت لحظات شيرين زندگی خود را بدانيد و خودتان را براي يک مبارزه علمی و عملى بزرگ تا رسيدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی آماده كنيد».

(صحیفه نور، ج 20، ص 241)

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما