فوریه 3
بازدید : 815
نظرات : بدون دیدگاه
معلم ها رقیب شما نیستند!

به معلم ها به عنوان همکارانی در روند بزرگ کردن فرزندتان نگاه کنید. شما رقیب یا دشمن هم نیستید، رفتار مثبت داشته باشید و در گفتگوهای تان با معلم ها تعصب نشان ندهید. در اوایل ترم با معلم فرزندتان تماس بگیرید و خودتان را معرفی کنید. روز اول فرزندتان را به مدرسه ببرید، یک یادداشت […]

به معلم ها به عنوان همکارانی در روند بزرگ کردن فرزندتان نگاه کنید. شما رقیب یا دشمن هم نیستید، رفتار مثبت داشته باشید و در گفتگوهای تان با معلم ها تعصب نشان ندهید.
در اوایل ترم با معلم فرزندتان تماس بگیرید و خودتان را معرفی کنید. روز اول فرزندتان را به مدرسه ببرید، یک یادداشت بنویسید یا برای تماس تلفن بزنید. از معلم بپرسید بهترین روش تماس گرفتن با او کدام است. به معلم بگویید که می خواهید از عملکرد فرزندتان باخبر باشید. وقتی در مدرسه هستید می توانید با مدیر یا هر کس دیگری که با فرزندتان سر و کار دارد آشنا شوید.

برای مطلع شدن از آنچه در سال تحصیلی می گذرد با معلم به طور منظم در ارتباط باشید اما نه آن قدر که ایجاد مزاحمت کنید. از معلم انتظار نداشته باشید گفتگوهای از قبل برنامه ریزی نشده را بپذیرد. معلم های خوب آنچه را در کلاس می گذرد به والدین اطلاع می دهند، اما این را بپذیرید که با وجود اوراق امتحانی، برنامه ریزی درسی و حجم عظیم کارهای دفتری، صحبت با شما برای آن ها در درجه اول اهمیت قرار ندارد.

در مورد رفتاری که ممکن است فرزندتان در کلاس نشان بدهد داستان هایی از خانه را تعریف کنید که به موقع و مناسب باشند. اگر حیوان خانگی فرزندتان مرده است شاید معلم می خواهد بداند که احتمالا فرزندتان وضع روحی خیلی خوبی ندارد. در مقابل تاکید کنید می خواهید از مشکلاتی که در مدرسه پیش می آیند اطلاع داشته باشید.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما