فوریه 3
بازدید : 587
نظرات : بدون دیدگاه
بگذارید نوجوان تان هنوز کودک باشد

نوجوانان ممکن است زیاد نق برنند، اما معمولا کارهای اندکی وجود دارد که واقعا از انجام دادن شان لذت می برند. سعی کنید انرژی نوجوان تان را به این فعالیت ها هدایت کنید مانند عضویت در یک رشته ورزشی یا گروه تئاتر که او را در محیطی امن به مبارزه دعوت می کند. احتیاط در […]

نوجوانان ممکن است زیاد نق برنند، اما معمولا کارهای اندکی وجود دارد که واقعا از انجام دادن شان لذت می برند. سعی کنید انرژی نوجوان تان را به این فعالیت ها هدایت کنید مانند عضویت در یک رشته ورزشی یا گروه تئاتر که او را در محیطی امن به مبارزه دعوت می کند.

احتیاط در انتخاب رسانه
از مجلات و کتاب هایی که نوجوان تان می خواند، برنامه هایی که تماشا می کند و وب سایت هایی که بازدید می کند مطلع باشید. برای صحبت در مورد چیزهایی که با آن موافق نیستید آماده باشید و همچنین آمادگی داشته باشید تا او متقابلا شما را زیر سوال ببرد. یاد بگیرید بحث کنید و قضاوت نکنید.

دوران کودکی
بگذارید نوجوان تان هنوز کودک باشد. برای دخترتان لوازم آرایش، معالجات زیبایی گران قیمت و کرم های صورت نخرید، زیرا این کارها فشار بیش از حدی ایجاد می کند که ممکن است نتواند از عهده آن برآید.

تغییرات حالت های روحی
تغییرات حالت های روحی در دوران نوجوانی عادی است، یک دقیقه مهیج و پر تحرک و دقیقه ای بعد گریان و عصبانی هستند، این شما هستید که به عنوان والدین باید در رابطه خود پایدار باشید. ایمن ترین شخص برای آنکه نوجوان احساسات منفی اش را تخلیه کند پدر و مادرش هستند.

فشارهای تحصیلی
جوانان امروز با امتحانات و کارهای پایان ترم بی پایان مواجه هستند که این ها فشار تحصیلی زیادی را تحمیل می کند. صبور، حامی و مشوق باشید. هر کسی می تواند در چیزی موفق باشد و نوجوان شما ممکن است دیرتر پیشرفت کند.

هویت مستقل
نیاز نوجوانان به داشتن هویت مستقل را به رسمیت بشناسید. نوجوانان نیاز دارند بدانند چه کسی هستند و چگونه با جامعه سازگار می شوند. به عنوان والدین باید بپذیرید که فرزند شما ممکن است بخواهد عضوی از یک گروه باشد، ممکن است بخواهد لباس های طرح دار بپوشد یا مدتی سعی کند اهل ورزش باشد.

کنترل و استقلال
کنترل و استقلال را با محبت واگذار کنید. این ممکن است گرفتاری بزرگ بسیاری از خانواده ها باشد. کودکان عصبانی می شوند، زیرا می خواهند کارهای خودشان را انجام دهند و والدین خشمگین می شوند، زیرا نگرانند و احساسی شبیه از دست دادن کنترل را دارند. آهسته آهسته پیش بروید.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما