فوریه 7
بازدید : 747
نظرات : بدون دیدگاه
در تربیت فرزندتان سخت کوش باشید

وظیفه شما راهنمایی، تشویق و هدایت فرزندان تان به مسیری درست است که اگر واقعا می خواهید موفق شوید به سخت کوشی فراوانی نیاز دارید. لازم است انرژی زیادی داشته باشید، در مورد آنچه برای تان قابل قبول است یا نیست بسیار رک باشید و ثابت قدم بمانید. داشتن انتظارات واضح از کودک کودکان نیاز […]

وظیفه شما راهنمایی، تشویق و هدایت فرزندان تان به مسیری درست است که اگر واقعا می خواهید موفق شوید به سخت کوشی فراوانی نیاز دارید. لازم است انرژی زیادی داشته باشید، در مورد آنچه برای تان قابل قبول است یا نیست بسیار رک باشید و ثابت قدم بمانید.

داشتن انتظارات واضح از کودک
کودکان نیاز دارند که در مورد آنچه می خواهید کاملا قاطع و رک باشید. قطعیت به آن ها امنیت و وضوح دید می دهد. دستورهای مبهم به همه استرس وارد می کند و پیام های گوناگونی به فرزندان می دهد.


روش تربیتی
آرام بمانید، فریاد نکشید و خونسرد باشید. وقتی با کودکی بی ادب و کله شق یا اتاق خوابی کاملا به هم ریخته مواجه می شوید ابتدا ممکن است احساس بدی داشته باشید اما به عنوان یک بزرگ تر و الگوی دائمی وظیفه شما این است که خویشتن دار باشید.


حفظ آرامش و خونسردی در رفتار با کودک
اگر به آنچه از فرزندان تان می خواهید مطمئن هستید اطمینان خود را آشکار کنید. کودکان تان احساس می کنند منظورتان همان است که می گویید و احتمال کمتری وجود دارد تا با شما بد رفتاری کنند.

داشتن توجه کامل به کودک
توجه به معنی گوش دادن به فرزندان تان، صحبت با آن ها، وقت گذراندن با یکدیگر، در آغوش گرفتن و فراهم آوردن محیطی امن و مطمئن برای آن هاست. توجه همچنین در مورد یادآوری چگونه احساس کردن به عنوان یک کودک و گاهی خود را جای کودکان قرار دادن است و این یعنی شاد بودن، خندیدن و با نشاط بودن.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما