فوریه 12
بازدید : 1661
نظرات : بدون دیدگاه
بهترین فضا برای انجام تکالیف مدرسه

بهترین فضا برای انجام تکالیف مدرسه محلی است که برای یادگیری مناسب باشد و به فرزندتان بگویید که باید در آن محل به طور جدی کار کند. از دعوا، بازی کامپیوتری و هیچ چیز دیگر به جز تکالیف مدرسه در آن مکان خبری نیست. آگاه باشید که کودکان در مورد اینکه کجا می توانند بهتر […]

بهترین فضا برای انجام تکالیف مدرسه محلی است که برای یادگیری مناسب باشد و به فرزندتان بگویید که باید در آن محل به طور جدی کار کند. از دعوا، بازی کامپیوتری و هیچ چیز دیگر به جز تکالیف مدرسه در آن مکان خبری نیست.
آگاه باشید که کودکان در مورد اینکه کجا می توانند بهتر کار کنند با هم فرق دارند و این عیبی ندارد. نسبت به شیوه کار کردن فرزندتان حساس باشید، حتی اگر با روش شما فرق داشته باشد. عامل دیگری که باید در نظر گرفت، این است که می خواهید برای پاسخ دادن به سوال ها و حل مسائل تا چه اندازه دخالت داشته باشید. کار کردن در نزدیکی فرزندتان باعث می شود در دسترس باشید. نکته مهم پیدا کردن یک نقطه با نور مناسب است که فرزندتان بداند ویژه کار کردن است، حالا می خواهد اتاق خواب باشد یا آشپزخانه یا در زیر زمین پشت میز تحریر، میز معمولی یا کوسن های خشک.

در مورد میزان صدا هم همین اندازه تفاوت وجود دارد. بعضی کودکان برای تمرکز به اتاق های ضد صدا نیاز دارند، اما برخی دیگر در شلوغی راحت ترند. حتی برخی کودکان موقع انجام تکالیف مدرسه شان تلویزیون تماشا می کنند. هرگز فکر نکنید به خاطر اینکه فرزندتان تکالیف خود را در میان سر و صدا انجام می دهد، برنامه آموزشی شما را خراب کرده است بلکه برای بعضی کودکان این سر و صدا مفید است.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما