ژانویه 3
بازدید : 4658
نظرات : بدون دیدگاه
رابطه ی پدر و پسر

به پدران توصیه می شود حداقل یکبار در ماه با پسر خود به تنهایی بیرون بروند و درباره آنجه در زندگی او می گذرد گفتگو کنند و زمینه ای را فراهم آورند تا او بتواند آزادانه احساساتش را بیان نماید. پدر می تواند با برخورد محترمانه در خانه عزت نفس پسر خود را افزایش دهد […]

به پدران توصیه می شود حداقل یکبار در ماه با پسر خود به تنهایی بیرون بروند و درباره آنجه در زندگی او می گذرد گفتگو کنند و زمینه ای را فراهم آورند تا او بتواند آزادانه احساساتش را بیان نماید. پدر می تواند با برخورد محترمانه در خانه عزت نفس پسر خود را افزایش دهد فرزند باید اطمینان حاصل کند که ارزش و احترامش موکول به بزرگ شدن او نیست.

 

پدر باید در دوره نوجوانی فرزندش نقش مشاور را ایفا کند. نوجوان باید بداند که وقتی امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد که از عهده مسئولیت هایش برآید. رابطه میان مسئولیت و امتیاز باید شفاف باشد و پدر وپسر هردو برداشت یکسانی از آن داشته باشند. استحکام بیشتر رابطه در گرو توجه به علایق ورزشی فرزند است. لازم نیست که پدر حتما از ویژگیها و آمادگی جسمانی بالایی در ورزش مورد نظر برخوردار باشد بلکه ابراز علاقمندی به آن ورزش و حتی الامکان انجام تمرینات ساده با فرزند نیز می تواند در تحکیم روابط آنها موثر باشد. حتی تماشا کردن فعالیتهای ورزشی فرزند و ابراز احساسات به او نیز اهمیت زیادی دارد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما