فوریه 8
بازدید : 893
نظرات : بدون دیدگاه
گریه

گریه کودکان کاملا طبیعی و نرمال است. نوزادان و بچه هایی که کوچک هستند اصولا بین یک تا سه ساعت در روز گریه می کنند. وقتی کودک داخل رحم قرار دارد صدای قلب مادر خود را می شنود برای همین است بعد از به دنیا آمدن دوست دارد در آغوش گرفته شود. البته صداهای تکرارشونده […]

گریه کودکان کاملا طبیعی و نرمال است. نوزادان و بچه هایی که کوچک هستند اصولا بین یک تا سه ساعت در روز گریه می کنند. وقتی کودک داخل رحم قرار دارد صدای قلب مادر خود را می شنود برای همین است بعد از به دنیا آمدن دوست دارد در آغوش گرفته شود. البته صداهای تکرارشونده دیگری نیز وجود دارند که باعث آرامش می شوند.

گاهی درک این مساله که کودک شما چه می خواهد و چرا گریه می کند، سخت است. اما والدین به مروز زمان یاد می گیرند که هر کدام از گریه های بچه ها برای چه منظوری است. هرچه بچه ها بزرگ تر می شوند روش های جدیدی به نوع ارتباطات خود اضافه می کنند. اگر شخصیت کودک خود را به خوبی درک کنید، حتما راه های مراقبت بهتر از او را نیز فراخواهید گرفت.

 

کودک شما نیاز دارد تا او را در آغوش بگیرید و به او این اطمینان را بدهید که همیشه در کنارش هستید. او شاید فقط دوست دارد که بغلش کنید و او را نوازش کنید. سعی کنید او را محکم در آغوش خود بگیرید، بالا و پایین بیندازید یا برایش آواز بخوانید.شاید تصور کنید با زیاد بغل کردن، کودک خود او را لوس می کنید.

اما توجه داشته باشید که این مساله در ماه های اول زندگی پیش نمی آید. نوزادهای کوچک به حمایت فیزیکی زیادی از طرف شما نیاز دارند. هنگامی که فرزند خود را محکم در آغوش می گیرید او صدای قلب شما را می شنود و آرام می شود

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما