فوریه 9
بازدید : 1082
نظرات : بدون دیدگاه
کام نوازاد

نوزادان و کودکان نیاز به آگاهی از حس دوست داشتن مراقبان خود دارند؛ لازم است کودکان بدانند نیازهای روزانه آنان در اسرع وقت تامین می شود. نیازهای روزانه مانند تغذیه کودک به رسیدگی مستمر نیاز دارند؛ کودکان زمانی که گرسنه می شوند باید غذای مناسبی دریافت کنند.   توجه به تغییرات آب و هوایی پیرامون […]

نوزادان و کودکان نیاز به آگاهی از حس دوست داشتن مراقبان خود دارند؛ لازم است کودکان بدانند نیازهای روزانه آنان در اسرع وقت تامین می شود. نیازهای روزانه مانند تغذیه کودک به رسیدگی مستمر نیاز دارند؛ کودکان زمانی که گرسنه می شوند باید غذای مناسبی دریافت کنند.

 

توجه به تغییرات آب و هوایی پیرامون کودکان و حفظ کردن آنان از خطر از دیگر نیازهای روزانه کودکان به شمار می رود. اگر کودکی احساس درد، ترس یا ناراحتی کرد باید فورا به او رسیدگی شود؛ کودک باید این احساس را داشته باشد که همیشه فردی در کنار او وجود دارد که به نیازهای او رسیدگی می کند.

 

چند دقیقه تاخیر برای رسیدگی به نیاز های روزانه کودکان مانند هنگام گرسنگی برای آنان ، مدت زمان طولانی محسوب می شود بنابراین هرچه زودتر باید نیازهای آنان را تامین کرد. کودکان بزرگتر ممکن است، صبر بیشتری داشته باشند اما آن ها هم باید بدانند که هنگام گرسنگی یا ناراحتی، کسی به خواسته های آنان توجه می کند.

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما