فوریه 18
بازدید : 1436
نظرات : بدون دیدگاه
خرما

خرما منبع غنی پروتئین، فیبر و بسیاری از ویتامین‌ ها ست و چربی بسیار کمی دارد. خرما حاوی فیبر محلول و نامحلول است و در نتیجه به حفظ دستگاه گوارش کمک می‌کند. خرما قند طبیعی دارد و سرشار از پتاسیم و مقدار کمی سدیم است و به همین دلیل به تنظیم سیستم عصبی بدن کمک میکند. […]

خرما منبع غنی پروتئین، فیبر و بسیاری از ویتامین‌ ها ست و چربی بسیار کمی دارد. خرما حاوی فیبر محلول و نامحلول است و در نتیجه به حفظ دستگاه گوارش کمک می‌کند. خرما قند طبیعی دارد و سرشار از پتاسیم و مقدار کمی سدیم است و به همین دلیل به تنظیم سیستم عصبی بدن کمک میکند.

 

براساس تحقیقاتی که انجام شده مشخص شده زنانی که در ماه نهم بارداری خود به طور روزانه خرما مصرف میکنند، نسبت به دیگر زنان باردار راحت‌تر زایمان کرده و کمتر به کمک‌های پزشکی برای پیشرفت فرایند زایمان طبیعی نیازمند هستند. این میوه شامل 163 کالری انرژی است که با مصرف آن به سرعت جذب بدن شده و مورد مصرف قرار می‌گیرد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما