مارس 4
بازدید : 916
نظرات : بدون دیدگاه
میوۀ بِه

میوه به قابض است و نیز باعث تقویت سلول های جداره رحم شده و از این دو نظر در جلوگیری از سقط جنین در دوران بارداری بسیار موثر است. از آن جایی که در طول دوران بارداری خانم ها عادت ماهیانه آن ها قطع می شود و در نتیجه مواد زائدی که از طریق خون […]

میوه به قابض است و نیز باعث تقویت سلول های جداره رحم شده و از این دو نظر در جلوگیری از سقط جنین در دوران بارداری بسیار موثر است. از آن جایی که در طول دوران بارداری خانم ها عادت ماهیانه آن ها قطع می شود و در نتیجه مواد زائدی که از طریق خون حیض از بدن زن خارج می شدند در طول بارداری خارج نشده و در بدن خانم باردار باقی می مانند، این مواد زائد بر معده خانم باردار تاثیر منفی می گذارند. میوه به با تقویت معده و دستگاه گوارشی نقش عمده ای در جلوگیری و بهبود ویار حاملگی دارد. میوه به به واسطه خاصیتی که دارد باعث باهوش شدن جنین می شود.

 

میوه به باعث زیبا شدن جنین و فرزند می شود و اگر شما طالب فرزندی زیبا هستید یکی از راه کارهای آن خوردن میوه به در طول دوران بارداری و حاملگی توسط مادر باردار می باشد. خوردن میوه به عرق بدن را خوشبو می نماید. خوردن به توسط خانم باردار باعث خوشبو شدن نوزاد می شود.

 

مطابق حدیثی از حضرت علی (علیه السلام)، خوردن میوه به برای ضعف قلب مفید است و معده را پاک کرده و ذهن را روشنی می بخشد و آدم ترسو را شجاع می کند. مطابق این حدیث، نقش میوه به در تقویت قلب جنین و شجاع شدن فرزند کاملا مبرهن است.

 

طبق حدیثی از حضرت امام صادق (علیه السلام)، به غم و اندوه را از بین می برد؛ پس میوه به می تواند به مادران بارداری که ممکن است دچار حالت غم و اندوه شده باشند کمک موثری در جهت زدودن غم و غصه آن ها بکند. ضمنا مادر باردار می تواند شب هنگام خوابیدن، چند عدد میوه به را در ظرفی در بالای سر خویش بگذارد که بوی به موجب آرامش خواهد شد.

 

میوه به دارای ویتامین ب می باشد و از این نظر در سیستم عصبی جنین می تواند موثر باشد و نیز میوه به می تواند سبب تعادل اعصاب مادر باردار شده و موجب کاهش استرس و احیانا افسردگی او بشود. میوه به دارای مقدار زیاد پتاسیم می باشد و موادی دارای پتاسیم در کاهش فشار خون موثر هستند؛ از اینرو مصرف به در دوران بارداری می تواند در کاهش فشار خون بارداری موثر باشد

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما