آوریل 9
بازدید : 915
نظرات : بدون دیدگاه
طلا

طلا زیورآلات مورد علاقه ی تمام خانم ها و دختران است که به دلیل درخشندگی و براق بودن جلوه ی زیبایی دارد. گذشت زمان نمی تواند جلا و درخشندگی طلا را از بین ببرد. استفاده تزئیینی از طلا و نقره برای درمان برخی بیماری های جسمی و روانی موثر است. طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن […]

طلا زیورآلات مورد علاقه ی تمام خانم ها و دختران است که به دلیل درخشندگی و براق بودن جلوه ی زیبایی دارد. گذشت زمان نمی تواند جلا و درخشندگی طلا را از بین ببرد. استفاده تزئیینی از طلا و نقره برای درمان برخی بیماری های جسمی و روانی موثر است. طلا، روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را تسریع کرده و نقره، بر عکس آرام‌ بخش است. به همین دلیل است که در #طب سوزنی شرق، برای بخش‌های مختلف بدن از سوزن های طلا و نقره‌ استفاده می‌شود.

 

طلا برای آقایان مضر است و برای خانم‌ها مفید این را ما خانم‌ها نمی‌گویم، علم ثابت كرده است. دین اسلام استفاده از طلا را برای مردان اشکال دار میداند. از نظر پزشكی طلا بر روی گلبول‌های قرمز خون مردان اثر گذار است و سیستم ایمنی بدن آنها را دچار اشكال می‌كند. ضمن این كه به راحتی به‌صورت یون‌ از پوست مردان عبور می‌كند و كبد را مختل می‌نماید. همچنین، استفاده طولانی مدت از طلا باعث عقیم شدن مردان می‌شود. همان‌قدر كه طلا برای آقایان مضر است برای خانم‌ ها مفید است. طلا بر روی ناهنجاری غددی و عصبی تاثیر مثبت دارد و فشار عصبی خانم‌ها را كاهش می‌دهد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما