تمرکز کن تا موفق بشی!!

به کودکتان یاد دهید بر روی موفقیت خود مترکز شود. به موفقیت خود ایمان داشته باشد و در راه آن تلاش کند. اگر می خواهید ذهن کودکتان تمرکز بیشتری پیدا کند، جای مخصوصی را برای مطالعه ی او در نظر بگیرید. مکمل های زیادی وجود دارند که گفته می شود به تقویت حافظه و بهبود […]

به کودکتان یاد دهید بر روی موفقیت خود مترکز شود. به موفقیت خود ایمان داشته باشد و در راه آن تلاش کند. اگر می خواهید ذهن کودکتان تمرکز بیشتری پیدا کند، جای مخصوصی را برای مطالعه ی او در نظر بگیرید. مکمل های زیادی وجود دارند که گفته می شود به تقویت حافظه و بهبود تمرکز کمک می کنند. علاوه بر این مصرف مکمل های ویتامین ث و کپسول های روغن ماهی هم برای سلامت مغز مفید است.

 

اگر برایتان امکان دارد همزمان با فرزندتان به کارهایی که باید انجام دهید، بپردازید. برخی کارهایتان نظیر پرداخت صورتحساب، چک کردن پست الکترونیک و … را به خانه بیاورید وقتی فرزندتان ببیند شما هم دارید همین کار را می‌کنید بیشتر تمرکز می‌کند.

 

شاید برایتان عجیب باشد از استفاده از رنگ قرمز در افزایش تمرکز شما نقش زیادی دارد. البته برای افزایش تمرکز لازم نیست که مقدار زیادی رنگ قرمز در اطراف تان وجود داشته باشد. شما با کمک مقدار کمی رنگ قرمز تاثیرات شگرفی را مشاهده می کنید. اگر رنگ قرمز موثر نبود در این صورت سبز را امتحان کنید. مطالعات متعدد نشان می دهد که نور سبز تمرکز را بهبود می بخشد بنابراین سعی کنید یک چراغ کوچک سبز رنگ در کنار میز مطالعه تان داشته باشید.

 

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما