آگوست 31
بازدید : 4517
نظرات : بدون دیدگاه
کاردستی غدیر

یک کاردستی ساده، برای عید غدیر خم یک راه خلاق برای کودکان است. شما می توانید او را تشویق کنید تا در مهد و مدرسه و… به دوستان و معلمان خود این کاردستی دست ساز را هدیه دهد. همچنین شرکت در غرفه های خیریه و به نمایش گذاشتن آن ها در این روز، می تواند […]

یک کاردستی ساده، برای عید غدیر خم یک راه خلاق برای کودکان است. شما می توانید او را تشویق کنید تا در مهد و مدرسه و… به دوستان و معلمان خود این کاردستی دست ساز را هدیه دهد. همچنین شرکت در غرفه های خیریه و به نمایش گذاشتن آن ها در این روز، می تواند برای آن ها لذت بخش باشد.

 

یکی از ویژگی‌های کاردستی این است که شور و شوق فعالیت را در کودک به وجود آورد . هر چه قدر محیط، شرایط و موضوع فعالیت و شیوه‌ی اجرای آن تازگی و تنوع داشته باشد، کودکان به انجام آن بیش‌تر علاقه نشان می‌دهند و این امر باعث احساس رضایت و خشنودی در آنان می‌شود و با این احساس اقدام به ساخت کاردستی می‌نمایند.

 

برای پرورش خلاقیت در کودکان می باید به تمام ابعاد وجودی آنان اعم از بعد عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و… توجه شود. پرورش خلاقیت با عوامل محیطی مثل خانواده و اجتماع رابطه تنگاتنگی دارد. عواملی مختلفی در پرورش خلاقیت دخالت دارند که از جمله میتوان به ساخت کاردستی اشاره نمود.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما