سپتامبر 23
بازدید : 1158
نظرات : بدون دیدگاه
قصۀ کربلا

یک صحنه ی کربلا، صحنۀ جنایت های عجیب و غریب است که شنیدن آن ها دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. صحنۀ دیگر آن صحنه های وفاداری، عشق، محبت و ولایت مداری همه ی کسانی که شهید شدند یا در کربلا اسیر شدند؛ است.   آن چیزی که باید برای بچه […]

یک صحنه ی کربلا، صحنۀ جنایت های عجیب و غریب است که شنیدن آن ها دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. صحنۀ دیگر آن صحنه های وفاداری، عشق، محبت و ولایت مداری همه ی کسانی که شهید شدند یا در کربلا اسیر شدند؛ است.

 

آن چیزی که باید برای بچه ها، بگوییم این است که اولا باید به زبان قصه و شیرین باشد. از کلماتی استفاده کنیم که آن را به یک صحنۀ جنایی تبدیل نکنیم، متأسفانه آن چیزی که فضای قصه های ما را چه دیجیتال، چه قصه های مکتوب و چه شفاهی پر کرده همین است. صحنه های اکشن و جنایی که آسیب های جدی را به رفتار و روحیات می زند. گاهی اوقات شما می بینید که روز جمعه همه ی خانواده مشغول نگاه کردن فیلم سینمایی هستند یا شب سریال نگاه می کنند اما همه به دنبال دزد، قاتل یا جنایت هستند. در نوع فیلم هایی که ما ارائه می کنیم این بد ترین حالتی است که رخ می دهد.

 

در صحنه ی عاشورا شما بدترین جنایت ها را دارید ولی قرار نیست ما به جنایت بپردازیم . قرار است ما ببینیم در بدترین و زشت ترین رفتارها چگونه زیبایی ها گل کرد. اگر عاشورا یگانه ی عالم هستی می شود بخاطر این زیبایی های وفاداری است.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما