فوریه 21
برچسب ها :
بازدید : 687
نظرات : بدون دیدگاه
صندلی تغییر شکل

وسایل موردنیاز: صندلی به تعداد افراد روش بازی: بچه ها صندلی هایشان را دایره وار می چینند و یک صندلی را وسط دایره قرار می دهند وقتی موسیقی پخش میشود، آن ها بیرون دایره و دور صندلی ها می دوند، زمانی که موسیقی متوقف می شود، هر کس دنبال جایی برای نشستن می گردد. صندلی […]

وسایل موردنیاز: صندلی به تعداد افراد
روش بازی: بچه ها صندلی هایشان را دایره وار می چینند و یک صندلی را وسط دایره قرار می دهند وقتی موسیقی پخش میشود، آن ها بیرون دایره و دور صندلی ها می دوند، زمانی که موسیقی متوقف می شود، هر کس دنبال جایی برای نشستن می گردد. صندلی وسط دایره، جایگاه ویژه می باشد و کسی که موفق می شود روی آن صندلی بنشیند، به بقیه دستور تغییر شکل می دهد و آن ها باید طبق آنچه او می گوید عمل کنند. مثلا ممکن است شخص دستور بدهد که آن ها تبدیل به نوزاد، میمون، درختی که شاخه هایش در باد تکان می خورد، هیولای ترسناک یا قندیل نمک شوند. بعد با پخش مجدد موسیقی، طلسم باطل می شود و بچه ها دوباره شروع به دویدن دور صندلی ها می کنند.
پیشنهاد: این بازی با شرکت ۲ نفر و استفاده از یک صندلی نیز قابل اجراست با این تفاوت که شخصی که موفق می شود روی صندلی بنشیند، به شخص مقابل دستور تغییر شکل می دهد.

نویسنده این مطلب :

محی الدین

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما