مارس 10
برچسب ها :
بازدید : 711
نظرات : بدون دیدگاه
همسایه ها

وسایل مورد نیاز: یک توپ روش بازی: بچه ها دایره ای تشکیل می دهند. یک نفر داخل دایره می ایستد و توپی را نگه می دارد. او یکدفعه اسم یکی دیگر از بازیکنان را صدا می زند و توپ را به هوا پرتاب می کند. شخصی که اسمش صدا زده می شود، با آرامش سر […]

وسایل مورد نیاز: یک توپ
روش بازی: بچه ها دایره ای تشکیل می دهند. یک نفر داخل دایره می ایستد و توپی را نگه می دارد. او یکدفعه اسم یکی دیگر از بازیکنان را صدا می زند و توپ را به هوا پرتاب می کند. شخصی که اسمش صدا زده می شود، با آرامش سر جای خود باقی می ماند و دو نفری که سمت راست و چپ او هستند، بلافاصله واکنش نشان می دهند و سعی می کنند توپ را بگیرند. هر کدام که موفق به گرفتن توپ شود، وسط دایره می ایستد و اسم نفر بعدی را با صدای بلند، اعلام می کند. اگر هیچ کس در آن لحظه نتواند توپ را بگیرد همان بازیکن دوباره وسط باقی می ماند. بازی هر چه سریع تر انجام شود، هیجان آن بیشتر خواهد بود.

پیشنهاد: چنانچه بازی بین ۲ یا ۳ نفر انجام می شود، می توانید از اعداد یا حروف استفاد کنید مثلا به بچه ها بگویید اگر عددی که می گویم فرد باشد باید توپ را بگیرید یا بگویید اگر در کلمه که می گویم حرف “و” وجود داشت، توپ را بگیرید. در کودکان بزرگتر می توانید از مضرب اعداد استفاده کنید.

نویسنده این مطلب :

محی الدین

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما