می 20
برچسب ها :
بازدید : 679
نظرات : بدون دیدگاه
مسابقه دو با سوت

وسایل مورد نیاز: یک تکه گچ یا دو طناب برای مشخص کردن خط شروع و پایان، یک سوت. آماده سازی: خط شروع و پایان را روی زمین بازی مشخص کنید. روش بازی: روی زمین بازی، خط شروع و پایان با فاصله حدودا پنجاه متر از هم، علامت گذاری می شوند. دونده ها در خط شروع […]

وسایل مورد نیاز: یک تکه گچ یا دو طناب برای مشخص کردن خط شروع و پایان، یک سوت.

آماده سازی: خط شروع و پایان را روی زمین بازی مشخص کنید.

روش بازی: روی زمین بازی، خط شروع و پایان با فاصله حدودا پنجاه متر از هم، علامت گذاری می شوند. دونده ها در خط شروع قرار می گیرند و راهنما هم با فاصله کمی از آنها می ایستد. به محض اینکه سوت شروع زده می شود، بچه ها به طرف خط پایان می دوند. اما وقتی صدای سوت دوم را می شنوند همه برمی گردند و رو به خط شروع می دوند. راهنما دوباره سوت میزند، همه برمی گردند و به سمت خط پایان می دوند. سوت زدن و دویدن ادامه پیدا می کند تا زمانی که کم کم همه دونده ها به خط پایان می رسند. هر یک از بچه ها به محض اینکه از خط پایان گذشتند، با حفظ فاصله از بچه های دیگر که هنوز در حال دویدن هستند، نفس تازه می کنند.

پیشنهادی برای سرحال آمدن: تقریبا ۷۵ درصد مغز انسان از آب تشکیل شده است. زمانی که آب مغز از آب بخورند. راستی، آب زودتر از قهوه شما را سرحال می آورد. حد مشخصی پایین تر می آید، احساس خستگی و بی حالی می کنیم. پس، اجازه دهید بچه ها هر چقدر می خواهند.

نویسنده این مطلب :

محی الدین

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما