یک معلم خوب

آموزش پیش دبستانی خیلی سخت است اما بسیاری از مردم فکر می کنند درس دادن و معلم بودن دوره پیش دبستانی خیلی راحت است و زمانی که به آن ها گفته می شود این دوره را تدریس کنید می گویند خیلی شیرین است و هیچ نظری در مورد آن ندارند .اکثر مردم نمی دانند معلم […]

آموزش پیش دبستانی خیلی سخت است اما بسیاری از مردم فکر می کنند درس دادن و معلم بودن دوره پیش دبستانی خیلی راحت است و زمانی که به آن ها گفته می شود این دوره را تدریس کنید می گویند خیلی شیرین است و هیچ نظری در مورد آن ندارند .
اکثر مردم نمی دانند معلم های پیش دبستانی باید صبر، هوش و مهارت داشته باشند. ما می دانیم که این سال های اولیه چقدر حیاتی هستند و به همین دلیل معلم ها بخاطر پول این کار را نمی کنند. ما در اینجا به اطلاعاتی که برای تدریس کردن لازم است اشاره می کنیم.

آنچه معلمان باید بدانند
۱- درک خوبی از توسعه عملکردها و رشد کودکان. کتاب های بسیار مفیدی در مورد عملکردهایی برای رشد کودک موجود هست.
۲- تجارب همکاران. تدریس در مدرسه و بودن با معلمان و همکاران یک تجربه فوق العاده است.
۳- ارتباط خوب با والدین. فراموش نکنید شما به کمک والدین نیازمندید.
۴- کتابخانه با کتاب های گوناگون. کتاب ها ابزارهایی برای آرام کردن کودکانی است که مضطرب هستند.
۵- کلاس های آموزشی.
۶- اسباب بازی های مختلف. کودکان نیاز دارند توانایی خودشان و همکلاسی هایشان را ببینند.
۷- لباس های جیب دار. چیزهایی که دانش آموزان به شما می دهند کجا قرار می دهید؟!
۸- لوسیون پاک کننده دست.
۹- تخته آهنربایی.
۱۰- برنامه ریزی درسی. هیچ کس نمی تواند همه کارها را با هم انجام دهد بلکه با استفاده از مقاله هایی که شامل فعالیت ها و درس ها هستند می توانید به دانش آموزان کمک کنید.
۱۱- کفش های راحت شما را مجبور نمی کند جراحی پا انجام دهید. ما از شما نمی خواهیم کفش های زیبا نپوشید فقط در راحت بودن آن دقت کنید چون موقع تدریس پاهایتان زمان زیادی در کفش است.
۱۲- ورزش های منظم. دویدن به شما کمک می کند تا با فشار کار سخت روبرو شوید. شما هم باید از خودتان مراقبت کنید.
۱۳- کتاب های روانشناسی کودک.
۱۴- یک کوله بزرگ قابل حمل.
۱۵- حس شوخ طبعی. شما نمی توانید این را خریداری کنید، اما می توانید آن را پرورش دهید. شما می توانید در مورد بازی های لوگو، صحبت کردن با دوستان خیالی یا کیف و کفش ها در کلاس صحبت کنید و جو کلاس را عوض کنید. هیچ چیزی مثل شوخی کردن حال آدمو خوب نمی کنه.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما