دسامبر 28
بازدید : 901
نظرات : بدون دیدگاه
استرس را قورت دهید!

هیچ کس از استرس لذت نمی برد. اما همه ی استرس ها بد نیست. افرادی که یاد می گیرند با استرس در یک راه مثبت دست و پنجه نرم کنند، بهتر می توانند با چالش ها روبرو شوند. استرس بخشی از زندگی است که ما نمی توانیم از آن یاد بگیریم اما می توانیم آن را بپذیریم و آماده چالش های سخت تر در  آینده شویم. […]

هیچ کس از استرس لذت نمی برد. اما همه ی استرس ها بد نیست. افرادی که یاد می گیرند با استرس در یک راه مثبت دست و پنجه نرم کنند، بهتر می توانند با چالش ها روبرو شوند.

استرس بخشی از زندگی است که ما نمی توانیم از آن یاد بگیریم اما می توانیم آن را بپذیریم و آماده چالش های سخت تر در  آینده شویم. تمرینات زیر را انجام دهید تا استرس را از یک مانع تبدیل به یک سلاح قدرت مند کنید.

فاکتورهای استرس را تعیین کنید
به سادگی دانستن یک موقعیت استرسی می تواند مغز را از یک وضعیت وحشت زده به یک وضعیت فعال تبدیل کند. استرس به خودی خود از بین نمی رود. به جای این که از آن پنهان شوید، به آن اسمی بدهید و رودررو با آن روبرو شوید تا قدرت آن را محدود کنید.

استرس بزرگ را تبدیل به استرس های کوچک کنید
مشکلات بزرگ استرس های بزرگی می سازد. به جای این که به استرس های بزرگ به صورت مستقیم حمله کنید، آن ها را تبدیل به قطعات کوچک تر کنید و مسئولیت هرکدام را به یک فرد متفاوت بدهید. مشکل را بین اعضای تیم تقسیم کنید.

استرس مبهم را تبدیل به اعمال مشخص کنید
اظطراب ناشی از استرس بدون مسیر است. در یک محیط استرس زا، افراد احساس می کنند که ابرهای استرس روی تمام کار آن ها است. مگر این که آن استرس را در اعمال دست یافتنی و مشخص قرار دهند. زمانی که اعضا، کارهای مربوط به استرس را انجام دهند، خودشان را از بار احساس استرس رها می سازند و یک حس موفقیت در ادامه پیدا می کنند.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما