فوریه 5
بازدید : 644
نظرات : بدون دیدگاه
کودکان باهوش به هنر نیاز دارند

کودکان باهوش به هنر نیاز دارند. موسیقی، نقاشی، تئاتر و حرکات موزون همه حواس را بر می انگیزانند. دنیای فرزندتان را وسیع تر از امتحانات و نمرات می کند. موسیقی به روح آرامش می بخشد و خلاقیت را افزایش می دهد. در حال انجام دادن کارهای خانه یا خوردن غذا با یکدیگر، به موسیقی گوش […]

کودکان باهوش به هنر نیاز دارند. موسیقی، نقاشی، تئاتر و حرکات موزون همه حواس را بر می انگیزانند. دنیای فرزندتان را وسیع تر از امتحانات و نمرات می کند. موسیقی به روح آرامش می بخشد و خلاقیت را افزایش می دهد.
در حال انجام دادن کارهای خانه یا خوردن غذا با یکدیگر، به موسیقی گوش دهید. در حال رانندگی به ایستگاه های رادیویی مختلف گوش دهید. انواع سبک موسیقی را گوش دهید و اگر کسی نوعی از موسیقی را دوست دارد یا ندارد، در مورد احساسش توضیح دهد.

با هم در اجراهای زنده موسیقی شرکت کنید. دنبال کنسرت های موسیقی و تئاترهای موزیکال مخصوص کودکان بگردید، به کنسرت های مدرسه بروید.

برای زمان های اوج گرفتن الهام هنری، آلت موسیقی را در دسترس نگه دارید. نواختن موسیقی نباید حتما گران باشد. فرزندتان از نواختن بلز، دایره زنگی و ساز دهنی هم لذت می برد.

اگر فرزندتان علاقه مند بود او را به کلاس های خصوصی یا گروهی موسیقی بفرستید. او را تشویق کنید به گروه های موسیقی یا سرود مدرسه بپیوندد. نواختن ساز او را به انسانی همه جانبه تبدیل می کند. فرزندتان باید مسئولیتی بر عهده بگیرد و این کار آسانی نیست.

با هم آواز بخوانید. آواز خواندن انجام کارهای خانه را آسان تر می کند.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما