فوریه 11
بازدید : 843
نظرات : بدون دیدگاه
ورزش های خانوادگی

ورزش باعث سلامت بدنی و روحی می شود و فعالیت بدنی اعتماد به نفس و نظم شخصی را افزایش می دهد. به علاوه بدون فعالیت منظم فرزندتان برای تمام عمر با مشکل اضافه وزن، بیماری و در نتیجه رشد کندتر مواجه خواهد بود. حداقل هفته ای یک بار فعالیت بدنی خانوادگی برنامه ریزی کنید. می […]

ورزش باعث سلامت بدنی و روحی می شود و فعالیت بدنی اعتماد به نفس و نظم شخصی را افزایش می دهد. به علاوه بدون فعالیت منظم فرزندتان برای تمام عمر با مشکل اضافه وزن، بیماری و در نتیجه رشد کندتر مواجه خواهد بود.
حداقل هفته ای یک بار فعالیت بدنی خانوادگی برنامه ریزی کنید. می توانید پیاده روی کنید، دوچرخه سواری کنید، اسکیت کنید یا خانوادگی فوتبال بازی کنید.

فرزندتان را تشویق به شرکت در فعالیت های بدنی انفرادی یا تیمی کنید. سعی کنید به او در یافتن ورزش مورد علاقه اش کمک کنید.

خودتان به طور مرتب ورزش کنید. به فرزندتان نشان دهید که ورزش فعالیت مداوم برای تمام عمر است. برنامه ورزشی برای خودتان تنظیم کنید.

از فعالیت بدنی به عنوان پاداش استفاده کنید. پاداش انجام موفقیت آمیز یک کار می تواند به جای خوردن کلوچه رفتن به زمین بازی یا دوچرخه سواری با هم باشد.

کارهایی را در خانه به فرزندتان واگذار کنید که مستلزم فعالیت بدنی باشد، مانند جمع کردن برگ های خشک، چمن زنی، باغبانی و جارو کردن خانه.

تلویزیون، بازی های ویدئویی و کامپیوتر را تعطیل کنید. این نوع فعالیت ها را با فعالیت های بدنی جایگزین کنید.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما