فوریه 22
بازدید : 924
نظرات : بدون دیدگاه
شکلات های خوشمزه برای بچه ها

تصور کنید شکلات‌هایی به شکل بوقلمون چقدر می‌توانند با نمک و دوست‌داشتنی باشند. نکته جالب این که خیلی راحت و سریع می‌توانید میان وعده ای خوشمزه و سبک مثل شکلات بوقلمونی را درست کنید. این شکلات‌ها ترکیب مارشملو و شکلات هستند. مطمئن باشید که کودک شما عاشق آن می‌شود. می‌توانید از کودک دوست داشتنی خود […]

تصور کنید شکلات‌هایی به شکل بوقلمون چقدر می‌توانند با نمک و دوست‌داشتنی باشند. نکته جالب این که خیلی راحت و سریع می‌توانید میان وعده ای خوشمزه و سبک مثل شکلات بوقلمونی را درست کنید. این شکلات‌ها ترکیب مارشملو و شکلات هستند. مطمئن باشید که کودک شما عاشق آن می‌شود.

می‌توانید از کودک دوست داشتنی خود هم برای کمک در تهیه این شکلات‌ها کمک بگیرید تا به سلیقه خودش شکلات بوقلمونی درست کند.

مواد لازم برای تهیه شکلات بوقلمونی
شکلات چیپسیِ کم‌شیرین
شکلات سفید
مارشملو
قاشق
چنگال
کاسه
پاستیل یا آبنبات به شکل ذرت


طرز تهیه میان وعده ای خوشمزه و سبک
ابتدا در ماکرویو یا در کاسه‌ای به روش بِن‌ماری کردن شکلات‌های چیپسی را آب کنید. برای آب کردن شکلات در مایکرویو ۱ تا ۲ دقیقه زمان کافی است. مارشملو را با چنگال در شکلات آب‌شده بزنید و بچرخانید تا شکلات همه جای آن را بپوشاند.

با استفاده از شکلات سفید آب‌شده روی مارشملو شکلاتی می‌شود. سپس دو نقطه برای چشم بوقلمون قرار دهید و با استفاده از یک قلم‌موی نازک، روی این شکلات‌ها چشم بوقلمون را بکشید. بعد از کشیدن چشم برای شکلات بوقلمونی، آنها را روی کاغذ مومی قرار بدهید تا سفت شوند.


برای درست کردن نوک بوقلمون هم می‌توانید ۱ عدد پاستیل یا آبنبات به شکل ذرت/ هویج و… را روی مارشملو بگذارید اگر به این مدل از آبنبات‌ها دسترسی نداشتید، با استفاده از آب کردن شکلات سفید و اضافه کردن کمی رنگ خوراکیِ نارنجی به آن، با قیف شیرینی پزی روی مارشملوی شکلاتی نوک بوقلمون را بکشید.

با چنگال، کمی شکلات آب‌شده به پشت شکلات بوقلمونی بمالید و بعد پاستیل‌های ذرتی خود را طوری روی آن قرار دهید که شبیه پرهای بوقلمون به نظر برسد و سفت سرجای خود قرار بگیرند. بعد از تمام شدن این مرحله، شکلات‌های خوشمزه و با نمک شما آماده است. می‌توانید از این شکلات‌ها برای پذیرایی در جشن تولدها استفاده بفرمایید. شکلات بوقلمونی، واقعا میان وعده ای خوشمزه و سبک برای کودکت است.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما