ژانویه 3
بازدید : 1108
نظرات : بدون دیدگاه
دانش اندوزی

تعامل یا برقراری ارتباط برای تمامی یادگیریها اساسی و ضروری اســت. یک کودک نمی توانــد چیزهای ضروری یادگیری را، فرا بگیرد مگر اینكه محیطش تعاملی را برایش فراهم کند. یک محیط پرورشی غنی به رشد کودک میدان می دهــد و دیگران نیز رشد و توانایی کودک را برای یادگیــری افزایش می دهند.   آموزش چیزی […]

تعامل یا برقراری ارتباط برای تمامی یادگیریها اساسی و ضروری اســت. یک کودک نمی توانــد چیزهای ضروری یادگیری را، فرا بگیرد مگر اینكه محیطش تعاملی را برایش فراهم کند. یک محیط پرورشی غنی به رشد کودک میدان می دهــد و دیگران نیز رشد و توانایی کودک را برای یادگیــری افزایش می دهند.

 

آموزش چیزی است که از زمانی که کودک متولد شده است، شروع می شود و تا اخر عمر ادامه دارد. در یادگیری هیچ محدودیت سنی و فکری وجود ندارد و محدود به متن های کتاب نیست. حتی بسیاری از یادگیریها در کتاب وجود ندارد بلکه مبتنی بر حوادث زندگی واقعی است و یا در اثر تجربه بدست می آید و انسان یاد میگیرد.

 

آموزش یک هدف اصلی و ضروری در زندگی است، به‌خصوص اگر می‌خواهید به شیوه‌ای عملی زندگی کنید. زمانی می‌رسد که بچه‌ها می‌خواهند رشته درسی یا کارشان را عوض کنند، پس باید بدانند چطور با آن مواجه شوند و چگونه از پس آن بر بیایند. بهترین روش برای یاد دادن به آنها این است که خودمان دست به کار شویم و عمل کنیم. چیزهای جدید یاد بگیرید و سعی کنید دانش خود را بیشتر کنید.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما