می 4
بازدید : 3393
نظرات : بدون دیدگاه
حرام خوری

«درآمد حرام، بر تمام نسل، اثر نامطلوب می گذارد.» امام صادق (ع) «هر کس 40 روز از حلال بخورد، خداوند قلبش را نورانیت می بخشد و چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاری می سازد.»  رسول خدا (ص) بی شک یکی از عوامل مهم جرم و جنایت و بی دینی و ستیزه جویی […]

«درآمد حرام، بر تمام نسل، اثر نامطلوب می گذارد.» امام صادق (ع)
«هر کس 40 روز از حلال بخورد، خداوند قلبش را نورانیت می بخشد و چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاری می سازد.»  رسول خدا (ص)

بی شک یکی از عوامل مهم جرم و جنایت و بی دینی و ستیزه جویی مردک با امام معصوم، حرام خوری آنان است. انسان در نتیجه ی حرام خوری، فردی لا ابالی، بد طینت، جنایت پیشه، گریزان از حق، طرفدار باطل، قسی القلب و بدکاره می شود، به مرور زمان تمامی زمینه های انسانی را از دست داده و به حیوانی وحشی و خطرناک تبدیل می گردد و در نهایت با جرأت تمام ، در مرداب شهوت رانی و دنیاپرستی، انسانیت خود را به مسلخ می برد. بدست آوردن روزی حلال و حلال خوری، شعار پرهیزکاران، پیشۀ عاقلان و دانایان، رمز نجات و سعادت خانواده ها، و از ویژگی های شیعیان خاص اهل بیت است. باید بدانیم فرزند صالح مهدوی پیش از هر چیز رهاورد طهارت و نورانیتی است که از پدر و مادر به آن ها منتقل می گردد.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما