سپتامبر 26
بازدید : 1540
نظرات : بدون دیدگاه
هیئت خانوادگی

بهتر است در مراسمات عزاداری خانوده ها با هم شرکت کنند و فرزندان خود را در این مراسمات با خود بیاورند. چه چیزی زیباتر از این که در کنار همسر و فرزندان، مهمان خیمه اباعبدا… (ع) شویم.   یکی از مهم ترین شاخصه های یک ازدواج موفق، ما شدن زن و شوهر و یک پارچه […]

بهتر است در مراسمات عزاداری خانوده ها با هم شرکت کنند و فرزندان خود را در این مراسمات با خود بیاورند. چه چیزی زیباتر از این که در کنار همسر و فرزندان، مهمان خیمه اباعبدا… (ع) شویم.

 

یکی از مهم ترین شاخصه های یک ازدواج موفق، ما شدن زن و شوهر و یک پارچه شدن من های آنان است. همراه شدن زن و شوهر در برنامه هایی که برای هر دوی آن ها لذت بخش است؛ باعث به وجود آمدن ادبیات مشترک، علایق مشترک، زاویه نگاه های نزدیک به هم و به صورت خلاصه، صمیمیت و نزدیکی بیشتر و شیرین تر شدن زندگی مشترک می شود.

 

انتخاب هیئتی است که محل مناسب، آرام و ایمن برای عزاداری شما، همسرتان و فرزندانتان فراهم کند؛ امری مهم است. این درست است که در راه عزاداری سیدالشهدا (ع) همه ما حاضریم سختی ها و مرارت های زیادی را تحمل کنیم اما برای این که بتوانید با آرامش و خیال راحت به محتوای مجلس توجه داشته باشید، نیاز به حداقلی از امکانات و شرایط دارید تا احیانا فرزندتان احساس خستگی، کسالت و دلزدگی نکند.

 

اگر فرزند شما کودک و خردسال است به هیئتی بروید که دارای هیئت اختصاصی برای بچه ها (هیئت کودکان) هم هست و اگر فرزند شما نوجوان است؛ دقت کنید مجلسی را انتخاب کنید که سطح مطالب و محتوای ارائه شده در آن با سن و سال فرزند شما مطابقت داشته باشد. با توجه به شور و حال سنین نوجوانی، سعی کنید مجلسی را انتخاب کنید که سینه زنی و نوحه خوانی پرشورتری داشته باشد. و مسئولیت هایی را به آن ها در مراسمات بسپارید.

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما