تأثیر حالات والدین بر وضعیت جنین

آیا شما از تاثیرات شگرف حالت پدر و مادر در لحظه مقاربت بر روی فرزند حاصله از آن عمل آمیزش آگاهی دارید؟ آیا مطلع هستید که داشتن حالت خوب در زمان نزدیکی تاثیر خوبی بر روی جنین و فرزند حاصله دارد؟ و بر عکس داشتن حالت بد هم تاثیر نامطلوبی بر روی جنین و طفل […]

آیا شما از تاثیرات شگرف حالت پدر و مادر در لحظه مقاربت بر روی فرزند حاصله از آن عمل آمیزش آگاهی دارید؟ آیا مطلع هستید که داشتن حالت خوب در زمان نزدیکی تاثیر خوبی بر روی جنین و فرزند حاصله دارد؟ و بر عکس داشتن حالت بد هم تاثیر نامطلوبی بر روی جنین و طفل دارد؟ آیا می خواهید بدانید تاثیر این حالات بر جنین و فرزند آینده چیست؟

 

آیا تا به حال متوجه کودکانی شده اید که در ظاهر و نگاه آن ها یک نوع حالت خستگی وجود دارد؟ آیا دقت کرده اید که بعضی از کودکان دارای نورانیت خاصی در چهره خود هستند؟ آیا تا به حال متوجه کودکانی شده اید که دائما حالت بیمار گونه دارند؟ آیا دیده اید که بعضی از کودکان از جذابیت خاصی برخوردار هستند؟ آیا مشاهده نموده اید که بعضی از اطفال سفید هستند و بعضی تیره رنگ؟

 

اگر به کودکان در دور و اطراف خود نگاه کنیم متوجه تفاوت های بسیاری در آن ها می شویم. مثلا کودکانی را می بینیم که شاداب هستند یا در مقابل کودکانی هستند که یک نوع حالت غیر شاداب دارند. در رابطه با رنگ پست هم باید گفت البته رنگ پوست از علل و عوامل مختلفی نظیر مسائل ژنتیکی و غیره نشأت می گیرد ولی جالب است بدانید که رنگ پوست کودک بی ارتباط با حالات پدر و مادر در زمان نزدیکی برای بچه دار شدن نیست. همه ما شاید شاهد کودکانی هستیم که باهوش هستند و بر عکس کودکانی که از بهره هوشی کمی برخوردارند.

.

  • سلامتی جنین
علل و عوامل متعددی چه قبل از اقدام به بارداری و چه در زمان اقدام به بارداری و چه پس از اقدام به حاملگی بر روی سلامتی جنین مؤثر هستند. یکی از نکات مهمی که می تواند بر روی سلامتی جنین تاثیر داشته باشد و شاید اغلب توجهی به آن نداریم، نقش حالات پدر و مادر در زمان مجامعت و نزدیکی است.

.

هر اندازه پدر و مادر دارای حالت شاداب تر و طبیعی تری داشته باشند، گردش خون در بدن به طور طبیعی انجام گرفته و در نتیجه، انعقاد نطفه بهتر انجام می شود و بر عکس، وجود استرس و اضطراب یا بی میلی و بی رغبتی در لحظه نزدیکی ممکن است باعث ایجاد خلل در گردش صحیح خون در بدن و نیز کارکرد صحیح اعضاء بدن شده و در نتیجه، انعقاد نطفه در حالت غیر طبیعی صورت بگیرد که مسلما این کار بر روی سلامتی جنین تاثیر خواهد داشت. داشتن آرامش در لحظه مجامعت باعث تاثیر مثبت بر روی سلول های جنسی نر و ماده شده و در نتیجه بر سلامتی جنین مؤثر است.

.

  • شادابی جنین

آیا توجه کرده اید که بعضی از کودکان شاداب هستند و بعضی دیگر شاداب نیستند و انگار یک حالت غم و غصه بر چهره خود دارند؟ آیا می دانید حالت پدر و مادر در لحظه نزدیکی بر روی شادابی جنین و طفل هم مؤثر است؟ هر چقدر پدر و مادر با علاقه و عشق (طبیعی نه تصنعی) با یکدیگر نزدیکی نمایند این عمل بر شادابی جنین و فرزند آینده تاثیر مثبتی دارد. داشتن وضو در لحظه آمیزش بر شادابی جنین و کودک فوق العاده مؤثر می باشد. داشتن میل جنسی قوی (البته میل جنسی طبیعی که به طور معمول در وجود انسان است و نه میل جنسی حاصل از مصرف مواد یا سایر روش های دیگر) اثر زیادی بر روی شادابی فرزند دارد.

 

  • هوش جنین

هوش جنین از جمله مسائل مهمی است که معمولا مورد توجه خانواده هاست و خانواده ها دوست دارند که فرزند باهوش تری داشته باشند. در اینجا هم لازم به ذکر است که عوامل مختلفی بر روی هوش جنین مؤثر هستند و یکی از آن عوامل ، حالت پدر و مادر در زمان آمیزش و نزدیکی است. به عنوان مثال ، آمیزش با شکم پر نه تنها باعث بیماری برای زن و مرد است بلکه بر روی هوش جنین هم تاثیر منفی دارد. در ادامه مطلب ذکر خواهد شد که رعایت چه مسائلی در زمان نزدیکی باعث افزایش هوش جنین می شود.

 

  • زیبایی جنین

علاوه بر عوامل ذکر شده در بالا، حالات پدر و مادر در لحظه نزدیکی بر روی زیبائی جنین هم تاثیر دارد. هر چقدر زن و مرد با عشق و علاقه و نیروی جنسی زیاد (نیروی جنسی طبیعی و نه نیروی جنسی حاصل از مسائل تحریک آمیز یا مصرف دارو و …) با یکدیگر مجامعت نمایند این کار بر زیبائی و مخصوصا بر سفید شدن فرزند اثر دارد.

 

  • نورانیت جنین

آیا تا به حال در احوال کودکان دقت نموده و متوجه شده اید که بعضی از کودکان در سیمای خود نورانیت خاصی دارند؟ و بر عکس بعضی از کودکان چهره کدر و غیر نورانی دارند؟ آیا می دانید علاوه بر رعایت مسائل معنوی توسط مادر در دوران بارداری، حالت نزدیکی پدر و مادر هم در نورانیت چهره فرزند نقش دارد؟ اگر خواهان فرزند با چهره نورانی هستید یکی از راه های این کار، ذکر یاد خدا و مخصوصا ذکر «اعوذ بالله من الشیطان الرجیم؛ بسم الله الرحمن الرحیم» قبل از عمل دخول و نیز داشتن وضو در زمان آمیزش است.

 

 

  • آرامش جنین

آرامش فرزند جزء مسائلی است که تقریبا همه ما به نوعی شاهد آن در کودکان مختلف هستیم. بعضی از کودکان حالت آرام تری دارند. البته منظور این نوشتار، بی حال و بی حرکتی کودک نیست! بلکه کودک در عین بازی و شادابی به اصطلاح معروف، نا آرام نیست و یک نوع آرامش خاصی در وجود کودک می توان دید. یکی از مسائل مهم در مورد آرامش جنین و فرزند آینده به حالت پدر و مادر در زمان نزدیکی بر می گردد. مجامعت با حالت آرام و طبیعی و شاد باعث تاثیر بر فرزند و آرامش او می شود و بر عکس ، نزدیکی در حالت استرس و فشارهای روحی روانی باعث نا آرامی جنین و طفل خواهد شد.

 

 

نویسنده این مطلب :

فرزند پرتال

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما