می 25
برچسب ها :
بازدید : 871
نظرات : بدون دیدگاه
جادوگر ترسناک

روش بازی: یکی از بچه ها اتاق را ترک می کند. راهنما یک نفر را برای نقش «جادوگر ترسناک» انتخاب می کند. به محض اینکه نفر اول داخل اتاق برمی گردد، همه بچه ها به جز «جادوگر ترسناک» فریاد می زنند: «داروگر خوفناک داروگر خوفناک» و جادوگر ترسناک هم با صدای بلند، اسم خودش را […]

روش بازی: یکی از بچه ها اتاق را ترک می کند. راهنما یک نفر را برای نقش «جادوگر ترسناک» انتخاب می کند. به محض اینکه نفر اول داخل اتاق برمی گردد، همه بچه ها به جز «جادوگر ترسناک» فریاد می زنند: «داروگر خوفناک داروگر خوفناک» و جادوگر ترسناک هم با صدای بلند، اسم خودش را به درستی می گوید (جادوگر ترسناک). اگر حدس زننده بتواند در عرض سی ثانیه جادوگر ترسناک را تشخیص دهد، کسی که هویتش شناسایی شده، اتاق را ترک می کند و حدس زننده بعدی می شود. حدس زننده اول، جادوگر ترسناک بعدی را انتخاب می کند. اگر حدس زننده نتواند او را پیدا کند، جادوگر ترسناک خودش را نشان میدهد و جانشین خودش را انتخاب می کند.

پیشنهادی برای سرحال آمدن: وقتی لازم است بچه ها روی چیز جدیدی تمرکز کنند، اول از همه، به یک فضای کاری باز، دیدی دقیق و برخوردی پذیرا نیاز دارند. اطمینان حاصل کنید که بین درسها، محیط کار تمیز و مرتب شود. چیزهایی که برای درس بعدی لازم نیست، حواس بچه ها را پرت می کند و باعث می شود به سختی تمرکز کنند.

نویسنده این مطلب :

محی الدین

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما