دسامبر 13
بازدید : 1680
نظرات : بدون دیدگاه
هرآنچه یک خانه بازی کودک نیاز دارد

اگر شخصی قصد دارد تا در حوزه کسب و کار کودک فعالیت کند، کسب و کار خانه بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سودزایی است، توصیه می‌شود برای تاسیس خانه بازی به اندازه کافی مطالعه داشت، یکی از ارکان مهم برای درآمدزایی خانه‌های کودک وجود وسایل بازی متنوع در آنها است. در ادامه وسایل مورد […]

اگر شخصی قصد دارد تا در حوزه کسب و کار کودک فعالیت کند، کسب و کار خانه بازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سودزایی است، توصیه می‌شود برای تاسیس خانه بازی به اندازه کافی مطالعه داشت، یکی از ارکان مهم برای درآمدزایی خانه‌های کودک وجود وسایل بازی متنوع در آنها است.
در ادامه وسایل مورد نیاز کسب و کار معرفی شده تا علاقه‌مندان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند و هم بودجه‌بندی مناسب خود را انجام دهند.

هزینه‌ها و درآمد خانه بازی کودک
هزینه‌ عمده‌ تاسیس خانه‌ بازی، مربوط به خرید محل خانه‌ بازی و تجهیزات مناسب است. برای تاسیس یک خانه‌ بازی در ابتدا شخص با هزینه‌هایی مثل هزینه اجاره و بیمه محل، هزینه‌ اداره‌ محل مانند هزینه‌های نگهداری و تعمیر وسایل، تبلیغات و بازاریابی و هزینه‌های مربوط به امور پشتیبانی روبرو خواهد شد.
هزینه‌ خرید تجهیزات و محل خانه‎ بازی بیش‌تر بستگی به بودجه و تمایلات شخص دارد. قبل از اقدام به خرید باید تصمیم گرفت خانه‌‎ بازی را برای ارائه‌ خدمات به حداکثر چه تعداد کودک می‎‌خواهید تاسیس کنید، و قرار است چه تعداد وسیله‎ بازی در خانه‌ بازی خود قرار داده شود.
برای این‌که خانه‌ بازی کودک درآمد و سود مناسبی داشته باشد باید یک سری اقدامات صورت گیرد.
در مرحله‌ اول مکان تاسیس خانه‌ بازی اهمیت زیادی دارد. طبیعتا خانه‌های بازی که در محله‌های خلوت تاسیس شده‌اند و دسترسی به آن‌ها راحت نیست سودآوری کم‌تری نسبت به خانه‌های بازی مجتمع‌های شلوغ تجاری دارند. پس اگر شخصی به دنبال سودآوری زیاد است خانه‌ بازی خود را باید در معرض دید عموم راه‌اندازی کند.
مرحله بعد تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز است در ادامه لیستی از وسایل مورد نیاز خانه بازی کودک آورده شده است:

استخر توپ بازی کودکان
بهترین پیشنهاد برای این وسیله، تهیه یک عدد استخر توپ نرده‌ای با سه عدد لت اضافه و چهار هزار عدد توپ پلاستیکی برای پر کردن استخر توپ است.

خرید تاب و سرسره کودک
تاب بازی از بازی‌های جذاب برای کودکان است که هیچ وقت کهنه نمی‌شود؛ به همین دلیل سالهاست که انواع مختلفی از تاب‌ها برای فضاهای گوناگون طراحی و ساخته می‌شوند. تاب دونفره مدل زرافه از نمونه‌های جالب تاب کودک است که با داشتن دو کفی تاب روبروی هم، دو کودک می‌توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند.

تونل بازی کودکان
تونل بازی کودک هزارپا را هم می‌توان به لیست خود اضافه کرد چون می‌تواند زمان زیادی بچه‌ها را سرگرم خودش کند. مثلاً می‌توان به بچه‌ها گفت دو طرف تونل بایستند و توپ را از داخل آن به سمت همدیگر هدایت کنند و خیلی بازی‌های دیگر.

استند نانوایی
استند نانوائی کودک جزوه دسته ست مشاغل است. صاحبان مشاغلی مانند مهدکودک‌ها،خانه‌ها و پارک‌های بازی از جمله مشتریان این محصول هستند. جنس آن ام دی اف است و ابعاد آن به گونه‌ای طراحی شده که کودکان ۳ سال به بالا به راحتی با آن بازی کنند. کودک هنگام بازی با این استند غیر مستقیم مهارت‌هایی مثل برنامه‌ریزی، صبر، تلاش و مهارت‌های دیگر را در فرایند تبدیل خمیر به نان پخته شده می‌آموزد. پاروی نانوائی سنگکی و پایه نگهدارنده آن نیز جزوه متعلقات این استند است.

پلی گراند
پلی گراند دقیقاً چیست؟ امروز با گسترش آپارتمان نشینی و با کاهش فضای روباز بازی، مسئله بروز بیماری‌های گوناگون برای کودکان به وجود آمده است، در دهه اخیر راه اندازی فضاهای بازی سرپوشیده، مراکز بازی و خانه‌های بازی کمک زیادی برای کاهش این روند صعودی بوده‌اند؛ اما ایمن‌سازی این گونه فضاها نیاز به وجود اپراتورهای گوناگون برای هر بخش خود از نقاط مبهم و پیچیده این فضاها به شمار می‌روند.
پلی گراند از محصولات قدرتمندی است که با داشتن نشان CE اروپا، بر طبق تکنولوژی روز دنیا و با بومی سازی برای کشور عزیزمان طراحی و ساخته شده است. این محصول یک سازه کاملا پرتابل ایمن است که با بهره‌گیری از دیواره‌های مستحکم پوشیده شده با فوم و چرم برای ایجاد یک فضای بازی مناسب به نظر می‌رسد. با استفاده از این نوع فضای بازی دیگر دلیلی برای نگرانی از ایمنی کودکان هنگام بازی وجود ندارد چرا که ایمنی این فضا را برای کودکان و خردسالان تضمین می‌کند.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما