دسامبر 13
بازدید : 812
نظرات : بدون دیدگاه
زمان کشف خلاقیت کودک،چه موقع؟

بهترین زمان برای اطلاع از خلاقیت کودکان تماشای آنها به هنگام بازی است. والدین دوست دارند فرزندان خلاق و خوش فکری پرورش دهند، رشد خلاقیت کودکان در دنیای امروزی نقش مهمی در آینده آنها خواهد داشت، از این رو اسباب بازی هر چه ساده‌تر باشد کودک در آن نقش بیشتری بازی می‌کند. خانواده یکی از […]

بهترین زمان برای اطلاع از خلاقیت کودکان تماشای آنها به هنگام بازی است.

والدین دوست دارند فرزندان خلاق و خوش فکری پرورش دهند، رشد خلاقیت کودکان در دنیای امروزی نقش مهمی در آینده آنها خواهد داشت، از این رو اسباب بازی هر چه ساده‌تر باشد کودک در آن نقش بیشتری بازی می‌کند.
خانواده یکی از عوامل بسیار مهم در رشد پرورش کودکان محسوب می‌شود که نقش مهمی در خلاقیت‌های کودکان دارد. کودک حساس تر مراحل رشد خلاقیت را در محیط خانه سپری می‌کند محیط مناسب خانوادگی بهترین مکان برای رشد شکوفایی خلاقیت کودکان است.
والدین نباید تعیین کننده‌ی نوع و شیوه بازی باشند بلکه بهتر است شرایط سالم بازی را فراهم و خود به عنوان هم بازی شرکت دهنده و اجازه دهند تا کودک با قدرت خلاقیت خود بازی کند.
کودکان خلاق اغلب برای هریک از وسایل بازی خود موارد استفاده متفاوتی پیدا می کنند و از وسیله ای به سراغ وسیله دیگر می روند و از آن به انواع مختلف استفاده می کنند.
گفتنی است اسباب بازی مناسب برای کودکان باید به این نکته توجه کرد که حتما متناسب با سن کودک باشد.

نویسنده این مطلب :

خانم خوش بیانی

به اشتراک بگذارید :

دیدگاه شما